پانیساپانیسا، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

پانیسا

من و محمد صاحب دو فرشته زیبا به نام پرهام و پانیسا هستیم

حاملگی

1399/12/8 23:23
نویسنده : فریده
79 بازدید
اشتراک گذاری

حاملگی پانیسا جون ، بسیار حاملگی خوبی بود ، فقط یه کم ترسناک بود .

قصد بارداری نداشتم ولی زمانی که فهمیدم خیلی خیلی خوشحال شدم .

ولی ترسناک از این بابت که همزمان با شیوع کرونا بود و من از این بابت واقعا می ترسیدم. 

ولی خدا رو شکر اداره بهم دورکاری داد و من تقریبا کل دوران بارداری رو توی خانه بودم .

در این مدت همش غذاهای خونگی خوردم و حسابی استراحت کردم .

زمانی که فهمیدم باردارم ، خوشحالی پرهام ، داداش پانیسا کوچولو ،  قابل توصیف نبود و در طول مدت بارداری هم خیلی هوای منو داشت . به نظرم از همه بیشتر پرهام خوشحال شد .

محمد هم خوشحال بود و مثل همیشه هوای منو داشت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پانیسا می باشد