پانیساپانیسا، تا این لحظه: 3 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

پانیسا

من و محمد صاحب دو فرشته زیبا به نام پرهام و پانیسا هستیم

آزمایش های دوران بارداری

1399/12/11 23:19
نویسنده : فریده
100 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دونم چون سنم بالای ۳۵ هست این تعداد آزمایش و سونو انجام دادم یا اینکه زمانه عوض شده .

زمانی که پرهام رو حامله بودم جمعا ۳ بار سونوگرافی انجام دادم ولی زمان پانیسا مرتب دکتر یا خودش سونو انجام می دهد یا می فرستاد سونو .

حداقل ده بار سونوگرافی انجام دادم ، تست مایع امینوسنتز ، اکو قلب و ...

اولین سونو رو دکتر روانبد که اولین دکتر زنان من بود برام نوشت و مشخص شد که تاریخ  ۲۴ اردیبهشت ۹۹ ، نی نی ما یه قلو و ۷ هفته و ۶ روز داره .

تست مایع امینوسنتز هم استرس و نگرانی های زیادی رو برای من و محمد داشت ، اول تصمیم گرفتم انجام ندم ولی بعد از پرس و جو تصمیم گرفتیم انجام بدهیم و حالا هم خدا روشکر  می کنم که انجام دادم و خیالم در دوران بارداری راحت بود که نی نی ام مشکلی نداره ، الان هر کی از من بپرسه می گم حتما این تست رو انجام بده .

بدترین سونو که انجام دادم توسط دکتر شکرالهی و اواخر ماه ۸ بارداری بود( ۱۱ آذر )، به نظرم یه دکتر دیوانه بود ، تمام آزمایش‌ها و  سونوهای قبلی رو گفته بود ببرم وقتی دید که برام تست امینوسنتز نوشتن حساس شد و شروع کرد سلامت جنین رو چک کردن،  در صورتیکه دکتر فقط خواسته بود چسبندگی رحم رو بررسی کنه ، بعد با تعجب می گه این بچه باید یه مشکلی داشته باشه ولی من هرچی چک می کنم نمی فهمم و کلی حرفای ناامید کننده .

بهش گفتم من تست امینوسنتز دادم و مشکلی نبوده ، می گه نع تا بچه دو سالش نشه مشخص نمی شه .

اخه دکتر احمق الان این حرفت جز اینکه استرس به من بده چه فایده ای داره .

فقط خدا رو شکر که همون موقع نوبت دکتر شاکر رو داشتم و بهش که گفتم ، گفت اصلا اهمیت نده،  هیچ مشکلی نداری .

خلاصه در طول مدت بارداری، دکتر آزمایش های مختلف و  سونوهای مکرر رو انجام داد که امیدوارم جهت بررسی سلامت جنین و مادر بوده باشه و نه صرفا گرفتن پول بیشتر .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پانیسا می باشد