پانیساپانیسا، تا این لحظه: 3 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

پانیسا

من و محمد صاحب دو فرشته زیبا به نام پرهام و پانیسا هستیم

دکتر زنان

1399/12/25 17:21
نویسنده : فریده
80 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی  که متوجه بارداری ام شدم  در ایام شیوع کرونا بود و ترس زیادی داشتم که دکتری برم که مطب شلوغ باشه.

توی گروه دوستام گفتم و محبوبه جون دکتر روانبد رو معرفی کرد که خلوت بود  و زود نوبتم می شد .

دو بار پیش دکتر روانبد رفتم که آزمایش بتا و اولین سونوگرافی رو ایشان برام نوشتن .

و بعد از تحقیقات زیاد دکتر شاکر رو انتخاب کردم ، هم از این بابت که همکارا که بیمارش بودن راضی بودن ، هم اینکه نزدیک اداره بود و زیبا جون هم تاییدش می کرد

البته خیلی شلوغ بود و چندان هم بابت کرونا رعایت نمی کردن . به خاطر همین روزهایی که نوبت داشتم محمد بعد از اداره می رفت نوبت می گرفت و بعد می آمد دنبال من .

به خاطر همین اصلا معطل نمی شدم .

داروهایی هم که هر سری می داد  شامل ویتامین دی، کلسیم ، مولتی ویتامین و ... می شد.

دکتر خوبی بود ولی خیلی شلوغ بود ، هر دفعه سه نفر رو با هم ویزیت می کرد ، زیاد سونو انجام می داد و خیلی هم وقت واسه صحبت های مریض نمی گذاشت .

خوبی هایی که داشت این بود که معروف بود، زمان عمل هم خیلی بهم قوت قلب داد و سرعت عمل بالایی داشت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پانیسا می باشد